Photobucket

Kerajaan Kedah Perampas???

Kerajaan kedah peramPAS ker???
kalau kerajaan kedah PAS aku setuju..peram aku tak setuju...kekekeke
Tadi dalam utusan malaysia update 13/05/09 pukul 4.48pm ada menyebut tentang kerajaan kedah rampas peralatan bina jalan persekutuan. Tahniah kat Ustaz Azizan.. Undang2 tetap undang2... tak kira kerajaan ker perseketuan ker... kalau tak mengikut prosedur atau tidak mendapat kelulusan elok rampas jer... sebab kita ada kerajaan negeri... apa2 yang persekutuan nak buat tentu perlu mendapat kerjasama dan pandangan dari kerajaan negeri... nak balik barang2 yang dirampas tu suruh bayar saman... dapat jugak hasil kat kerajaan negeri..


Kalau buat lembut dan pejam mata alamat dia kerajaan kedah sendiri akan mendapat habuan yang tidak menyenangkan.. percayalah Ust Azizan kerajaan kedah ini sedang diuji setiap pelosok cara pentadbirannya.. Tapi aku yakin MB ustaz Azizan bijaksana orangnya.


Yang pelik jugak kenapa Utusan Meloya main cerita ni. Bagi aku tak nampak pun kesalahan perbuatan kerajaan kedah. Tajuk pun seolah-olah kerajaan kedah yang salah.. tajuk cuba tukar ke " peralatan bina jalan persekutuan dirampas menceroboh hutan simpan" baru la sedap ja bunyinya... baru nampak yg salah tu salah... Tapi dah utusan meloya dipihak sebelah sinun.. jadi terpaksa atau dipaksalah memampang berita keterbalikkan.. walaupun dah tau pihak mana yang salah..


Untuk media2 bijaklah dengan berita anda nanti anda sendiri akan mendapat kesannya..


Photobucket



1 comments:

userhelp said...

Ini la strategy BN bro.. kalau la projek ni terlaksana.. maka kerajaan kedah akan dipertanggungjawabkan terhadap pencerobohan hutan simpan... maka rakyat tentu akan pikir kerajaan kedah yang meluluskan projek jalan tersebut.. tentu saja media akan mengembar gemburkan berita tersebut.. inilah cara serangan terhadap kerajaan kedah... tindakan MB Azizan adalah tindakan bijak...

Post a Comment

Pakatan News